Czy warto zainwestować w torby papierowe z logo?
Ze względu na zmieniające się standardy dotyczące dbania o środowisko naturalne coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się na inwestycję w produkty wykonane z papieru. Zastanawiasz się, jakie są koszty zakupu takich toreb? A może chcesz poznać najważniejsze korzyści proekologicznego podejścia do opakowań stosowanych w firmie?
Dlaczego warto postawić na torby papierowe?
Właściciele firm coraz częściej decydują się na zmianę tradycyjnych reklamówek foliowych na białe, brązowe lub szare torebki wykonane z papieru, z różnych powodów. Dla niektórych ważne są ich własne przekonania i podejście do ekologii, a inni zmieniają podejście pod wpływem opinii odbiorców, trendów panujących w określonej branży czy odgórnie nałożonych standardów (m.in. przez Unię Europejską).
Wśród najważniejszych korzyści związanych z zastosowaniem biodegradowalnych torebek papierowych można wymienić m.in.:
- możliwość poddania materiału recyklingowi i ponownego wykorzystania produktu,
- krótki czas rozkładu (2-3 miesiące) w porównaniu do toreb foliowych,
- estetykę wykonania oraz możliwość personalizacji,
- niskie koszty produkcji.
Torby papierowe z logo czy bez?
Klienci mogą wybierać pośród różnych rozmiarów, kształtów, a także wzorów i kolorów toreb wykonanych z papieru. W zależności od branży przedsiębiorstwa decydują się na jednolite opakowania lub też mogą zamówić torby papierowe z logo. Tego typu rozwiązanie ma dodatkowe działanie marketingowe i wpływa na rozpoznawalność marki oraz, co najważniejsze, powiązanie firmy z ekologicznym podejściem. Warto mieć to na uwadze, ponieważ świadomość potencjalnych odbiorców ciągle się zmienia.
Czym kierować się przy wyborze toreb z papieru?
Przed podjęciem współpracy z danym producentem należy sprawdzić, czy proponowane produkty zostały wykonane z materiałów recyklingowanych. Dobrze też zweryfikować jakość i trwałość torebek, co jest szczególnie ważne dla przedstawicieli branży gastronomicznej i winiarskiej. Rodzaj zamawianych opakowań będzie też zależeć w dużej mierze od produkowanych czy sprzedawanych artykułów.