Torby papierowe z logo czy bez?

Moda i Styl

Obecnie coraz więcej osób stara się żyć bardziej ekologicznie. Klienci wymagają takiej postawy także od przedsiębiorców. Wiele standardów związanych z dbaniem o środowisko naturalne zostało również narzuconych choćby przez Unię Europejską. Przekonaj się, w jaki sposób Twoja firma może wpłynąć pozytywnie na ekosystem, osiągając przy tym własne korzyści.

Jak torby papierowe z logo pomagają w działaniach marketingowych?

Przede wszystkim należy podkreślić najważniejsze zalety stosowania takich opakowań na co dzień. W porównaniu do klasycznych foliowych reklamówek, torebki papierowe charakteryzuje znacznie krótszy czas rozkładu (około 2-3 miesięcy). Co więcej, materiał może być ponownie użyty w recyklingu. Okazuje się, że wielu producentów korzysta właśnie z materiałów recyklingowanych, oferując białe, brązowe i szare torebki z zastosowaniem w przeróżnych branżach. 

Produkty wyróżniają się także estetycznym wykończeniem. Klienci mogą zdecydować się na torby papierowe z logo prowadzonej firmy, dzięki czemu opakowania posłużą dodatkowo jako nośnik reklamy. Taka opcja z pewnością sprawdzi się w branży gastronomicznej czy usługowej. Oczywiście przedsiębiorcy mogą też zamówić jednolite torebki, jednak przy ilościach hurtowych warto pomyśleć nad personalizacją opakowań. Taka usługa nie jest zbyt droga, a może przynieść sporo korzyści. 

Jaki rodzaj papierowych torebek wybrać?

Producenci proponują papierowe torby w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach. Wszystko zależy od rodzaju umieszczanych wewnątrz produktów. Na przykład opakowania służące do przechowywania wina  powinny być podłużne i wyprofilowane, z dodatkowym wzmocnieniem uchwytu. Z kolei wybierając torebki na artykuły spożywcze, dobrze postawić na produkty z zabezpieczonym dnem.

Opakowania wykonane z papieru znajdują zastosowanie w przeróżnych branżach i stanowią doskonałą formę reklamy. Co ważne, poza skuteczną metodą marketingu, marka zyskuje dodatkowo w oczach odbiorców właśnie ze względu na proekologiczne podejście i ograniczenie wykorzystania folii w przedsiębiorstwie.